9/26/2013

TJENA!

Jag heter Felicia och jag är en nolla. NEJ JAG BARA SKOJA! 
Lite onödig fakta om mig:
- Jag bor med mina föräldrar, lillasyster och två hundar.
- Jag är 15 år gammal.
- Jag går i nian. 
- Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
- Jag ÄLSKAR min pojkvän över allt annat. Vi har varit tillsammans i ett år den 7 oktober i år!! 
- Jag tycker väldigt mycket om att teckna och måla, även pyssla med pärlor och andra småsaker.
- Jag har dåliga matvanor.
- Jag är galen i Star Wars och Star Trek.
- Jag och min pojkvän kollar på VÄLDIGT mycket filmer och serier tillsammans.
- Jag är väldigt insatt i zombies, fladdermöss, andra otroligt balla djur och mystiska saker.
- Jag vill väldigt gärna pierca och tatuera mig!!!!
- Nu för tiden klär jag mig nästan enbart i svart.
- Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig, utan jag går min egen väg. 
- Jag ser ut som jag gör för att jag vill.

Jag skulle kunna babbla på ett tag för att på något sätt beskriva mig själv rättvist.. men detta får duuugaaaa
 Det är inte äkta piercingar. lol. är desperat efter att pierca mig. mommy plis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar