10/06/2013

En dag kvar!!!

Hat haft en riktig myshelg med vänner och pojkvän.♥
Namnam!
Nu i veckan har jag prao! Så jäkla nervös!! Imorgon (måndag) ska jag vara i församlingshemmet och passa småbarn. Blää.
Men seen! De resterande dagarna av veckan ska jag vara på Kingsroad tattoo!!! WOOPWOOP! Still supernervös dock. Kommer antagligen gå superbra, men still..
ska prata med kunder samt svara i telefon.. hatar att snacka i telefon. Bläch. Jaja.. får lära mig! Vill ju ha ett socialt arbete i framtiden, och utan komunikation över telefon så kan det bli svååårt :p

I morgon efter jobbet (HIHIHI!!! JOBBET!!!) så firar jag och Victor 1 år!!!! Vi ska supermysa och göra en tårta! Sen under kvällen ska kag iväg och träna, då hänger Victor med och kollar på! Sen drar vi hem igen och myser! Han ska nämligen sova  här mån-tis! Så vi firar även premiären av The Walking Dead Säsong 4!!!! AWESOME!!!

Nu snart ska jag sova ^^
Här är en liten söt bild från i helgen då vi kollade på lejonkungen!♥ Pysspyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar